Skocz do zawartości

MASKATOR

Użytkownik
  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana MASKATOR w Rankingu w dniu 27 Marzec 2018

MASKATOR posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

13 Good

1 obserwujący

O MASKATOR

  • Tytuł
    Zaawansowany użytkownik

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna / Man
  • Steam Profile
    STEAM_0:0:207505580

Ostatnie wizyty

3041 wyświetleń profilu
  1. MASKATOR

    bez przekleństw panowie po co te emocje troszeczke kultury kolorowi zadecyduja co i jak
  2. MASKATOR

    Odtwarzacze Pioneer 850(czarne. ;). Mikser pioneer djm 700 bądź 800 i na pewno jakiś zestaw naglosnieniowy aktywny RCF LDM ELECTRO VOIS
  3. MASKATOR

    spox zostaje konsola tradycji zawsze stanie sie zadosć teraz następna strawa zestaw nagłośnieniowy estradowy aktywny czy kolumny pasywne co lepsze i bardziej poręczne ?
  4. MASKATOR

    siemanko mam wielki dylemat i szukam doradczej pomocy, mam zamiar nabyć sprzęt dla dja i teraz pytanie lepszy będzie kontroler czy konsola, ktos jakies doswiadczenie juz miał z kontrolerem bo ja jeszcze nie.
  5. MASKATOR

    a co powiesz na to
  6. I jak tam Panowie , wydmuszki przyszykowane do poświęcenia :P 

  7. MASKATOR

    ok lecimy z koksem , ale teraz kwesta najistotniejsza KOSZT , Matt Ty masz juz doswiadczenie w tych sprawach i orientujesz jakie to beda wydatki , moglbys wszytko podliczyc lacznie z nagrodami
  8. MASKATOR

    wiecie dobrze,że staramy się o rozgrywki miedzy serwerami, potrzebuje teraz konkretnych ustaleń dotyczące rywalizacji tzn : ilość graczy,mapa,czas oraz ilość rund. KONKRETY!!! i działamy
  9. MASKATOR

    wszystko w toku trza czekac
  10. MASKATOR

    to co dzialamy ? Ja moge pogadac z opiekunem serwera multihead
  11. MASKATOR

    a co reszta o tym sądzi , kolorowych to bedzie debiut
  12. MASKATOR

    a moze by tak zorganizować turniej miedzy serwerami konkurencyjnych serwerów, ustalić mape ilosć graczy oraz czas rozgrywki . Co WY na to sprawdzimy jaki serwer jest górą .
  13. MASKATOR

    przeciez miales gdzie zapodziales
×

Ważny komunikat

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki Warunki użytkowania.