Skocz do zawartości
KrzyzaczeQ

Co dalej z expmodem?

Co robimy z expmodem?   

4 głosy

  1. 1. Co robimy z expmodem?

    • Wywalamy całkiem expa
      1
    • Zostawiamy tego expa
      0
    • Zmieniamy expa na coś innego w postach
      3


Polecony post

Co robimy dalej z expem? Sporo osób chce wywalenia, albo zmiany. Ankieta 2-3 dni i zobaczymy, postaram się kogoś znaleźć do zrobienia może nowego expa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.hp - 1 punkt 10 hp - 5 punktów

2. armor - 1 punkt 20hp - 5 punktów

3. brak obrażeń po upadku - 1 punkt 5% i max 5 punktów

4. ciche kroki 1 punkt

5. odrodzenie - 1 punkt 5% - 3 punkty

6. stalowa głowa - 1 punkt redukuje o 5 % jak ktoś stoi nam na głowie 5 punktów

7. kamuflaż - 10 sekund, 5 punktów po 2 sekundy na punkt

8. niewidzialność - 1 punkt 1 sekunda, max 3 punkt, pierwszy punkt od 10 lvl, 2 punkt od 13 lvl i 3 punkt od 15 lvl

9. odepchnięcie - dla tt - 5 punktów

zadziala z zasiegu 40 unitow oraz odrzuci z sila 20 unitow - 1 punkt - 40 lvl

zadziala z zasiegu 80 unitow oraz odrzuci z sila 40 unitow - 2 punkty - 42 lvl

zadziala z zasiegu 120 unitow oraz odrzuci z sila 60 unitow - 3 punkty - 44 lvl

zadziala z zasiegu 160 unitow oraz odrzuci z sila 80 unitow - 4 punkty - 46 lvl

zadziala z zasiegu 200 unitow oraz odrzuci z sila 100 unitow - 5 punktów - 48 lvl

10. latający pingwin - dla ct, odpycha nie zadaje obrażeń, 5 punktów, 1 punkt 5% na wylosowanie, od 25 lvl max

11. błyskawica - dla obu drużyn

1 punkt - 2% na wylosowanie, zabiera 10% aktualnego hp od 18 lvl

2 punkty - 4% na wylosowanie, zabiera 20% aktualnego hp od 21 lvl

3 punkty - 6% na wylosowanie, zabiera 30% aktualnego hp od 24 lvl

4 punkty - 8% na wylosowanie, zabiera 40% aktualnego hp od 27 lvl

5 punktów - 10% na wylosowanie, zabiera 50% aktualnego hp od 30 lvl

12. aura życia - max 4 punkty, 1 punkt 5hp/s, 2 punkty 10hp/s, 3 punkty 15hp/s, 4 punkty 20hp/s - stoi cały czas 5 sekund - od 5 lvla

13. przyciągająca ręka dla vipa - przyciąga przeciwnika - w obu drużynach - 3 punkty po 3%, od 10 lvl na maxa

14. super skok - 20 punktów i 400 unitów do przodu, od razu na maxa

15. wzmocnienie - przy hp 1 punkt 5 hp, przy armorze 1 punkt 5 ap, przy skillach % daje o 1 punkt procentowy więcej - nie działa na ciche kroki, odrodzenie? niewidkę, aurę, nofalla, super skok, kamuflaż, stalową głowę

16. pułapka - 1 punkt i co rundę dla tt tylko

Osiągnięcia:

1. Zabij 100 przeciwników - nagroda 2k expa

2. Zabij 250 przeciwników headsplashem - nagroda 4k expa

3. Zabij 150 przeciwników headshotem - nagroda 3k expa

4. Zredukuj 15000 obrażeń - nagroda 5k expa

5. Zbierz 50000 expa z bloków - nagroda 5k expa

6. Wpłać na konto klanu 150? medali - nagroda 3.5k expa

7. Odródź się 150 razy - 5k expa

8. ulecz 15k hp aurą życia - 7k expa

9. Użyj przyciągającej ręki 100 razy - 10k expa

10. Zabij 50 niewidzialnych przeciwników - 5k expa

Vip - dodatkowy exp na kampach, 2x więcej expa za headsplasha? 2 fb, dodatkowy frag za przeżycie rundy, 2x większa szansa na wylosowanie medalu i kasy - dla zwykłego gracza 5% na wylosowanie medalu za zabójstwo i 5% na wylosowanie 5$ za zabójstwo


Sklepik:

1. flash 5$

2. smoke 10$

3. he 10 $

4. dodatkowe 500 expa 100$

5. losowa broń 20$

6. dodatkowy nabój 15$

7. respawn 25$

Czyli sklepik zostaje, niektóre skille też. Poziom leveli i expa na kolejne lvle zostaje jak jest. Klany zostają jak są.

Pytania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odepchnięcie całkowicie wywalić, respawn za 20$ i żeby można było odrodzić się jak jest 1 żywy  gracz w drużynie, bo można się odradzać jak jest TYLKO 2 żywych graczy w teamie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reply via Facebook

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×

Ważny komunikat

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki Warunki użytkowania.